Beplanting rond glasbakken Dr. Hoogkamerlaan in Middenmeer
Van "Kernbeheer | Ideeën voor uw buurt"
Ga naar het project

Mijn voorstel is om beplanting rond de glasbakken aan de Dr. Hoogkamerlaan te Middenmeer te realiseren. Als er een mooie haag rond de glasbakken komt ziet dit er beter uit voor de buurt, en is er wat minder geluidsoverlast van de bakken. Nu is het goed te horen als mensen er glas in gooien bij de huizen die er omheen staan.
Ik heb met buren op nr. 15 en 17 overlegd, en die vinden het een goed idee. Zelf woon ik op 13, en wil dit ook graag. Zelf zie ik het voor mij als een beukenhaag, maar het is net wat er binnen de gemeente gewenst is. Ik zie het voor mij dat de gehele rand langs het gras een haag krijgt. Dit vormt geen belemmering voor de buurt, omdat er geen stoep tot aan de glasbak ligt.
Ik ben zelf beschikbaar om desnoods zelf de beplanting te plaatsen mocht dit niet mogelijk zijn door de gemeente zelf.
Ik ben bereikbaar op 06-23341342 en t.heermans@outlook.com.
