Hallo Bibi,
We zijn bezig met het opzetten van een groenplan. Er komen zeker weer bomen en beplanting terug in de Pareaulaan.
Groeten,
René Metzelaar
Bomen planten
Van "Vernieuwing straten Kleine Sluis Anna Paulowna"
Ga naar het project
Ik zou graag weer meer bomen op de Pareaulaan willen zien, op het grasveld ter hoogte van 15-19 zijn bomen gekapt, er is ruimte genoeg om op een veilige afstand weer bomen te planten. Dit geldt ook voor de overkant, per slot van rekening heet onze mooie straat Dominee PareauLaan.
Officiële updates
Laatste update: 14 oktober 2020
Geplaatst op 14 oktober 2020
Hallo Bibi,
Ik ben nog bezig om een groenplan op te stellen voor het hele project. Ik neem jou wens (en die van meer bewoners aan de Pareaulaan) mee in het nieuwe groenplan.
Met vriendelijke groet,
René Metzelaar
Geplaatst op 30 september 2020
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
In overweging
