Hallo Chris,
We doen er alles aan om zo min mogelijk bomen in Den Oever te verwijderen. Daar waar we er niet aan verwijderen ontkomen. Zullen op een andere plaats nieuwe bomen worden terug geplaatst.
Boomen behouden
Van "Herinrichting Den Oever-west fase 1 en 2"
Ga naar het project
Ik maak bezwaar tegen het weghalen van nog meer boomen onderanderen Gesterweg. We zouden juist meer groen in het dorp moeten hebben.
Officiële updates
Laatste update: 3 januari 2022
Geplaatst op 3 januari 2022
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van P.P. Vos
Geplaatst door:P.P. Vos
4 jaar geleden
Helemaal mee eens! Meer groen in het dorp!
Delen
Geplaatst door
Huidige status
In overweging
