Boterzachte voorwaarden , die alleen maar tot teleurstelling zullen leiden!
Van "Datacenters"
Ga naar het project
Als je iets echt wilt regelen, dus niet alleen voor de bühne, dan moet je ook harde eisen stellen die goed controleerbaar en handhaafbaar zijn.
Dit is een gedrocht, helaas moet ik dit opmerken.
Ook zullen deze centers echt ingepast in het landschap moeten passen.
Verder wordt iedere inwoner gedwongen om naar cyclisch gebruik en met herbruikbaar materiaal te werken. Dus ook deze centrales, waarbij zowel gasolie, als ( koel)water als energieverbruik naar breakeven of nul zullen moeten. Het zal daarmee duurder worden, maar het is graag of niet!
Dan een vergoeding cq vaste afdracht per jaar van bijv. 25 euro per bewoner van onze gemeente voor de gemeenschappen , sport, sociale cohesie verbetering in HK.
Succes, en altijd bereid tot nadere toelichting.
