Ga naar de hoofdinhoud

Groenstrook ingang Kromme Weide

Van "Herinrichting Den Oever-west fase 1 en 2"

Ga naar het project

Mijn voorstel was om iets te doen met de groenstrook langs de schutting bij Kromme Weide 10. De reden was ondermeer dat het maaien van deze 1.5 m brede strook slecht te doen is omdat er sprake is van afschot. Uit de bijlage blijkt dat het nu helemaal niet meer gaat. Er is met hele grote zekerheid een zwaar voertuig overheen gereden waardoor er 2 verschillende hoogtes zijn ontstaan.

Officiële updates

Laatste update: 4 januari 2022

Reacties(4)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jaap Steigstra
Geplaatst door:Jaap Steigstra
4 jaar geleden
Goed idee Marijke.
    Profiel van Marijke Koster
    Geplaatst door:Marijke Koster
    4 jaar geleden
    Hier wil ik ook graag op reageren. Ik ben de bewoner van de kromme weide 10. Inmiddels hou ik het gras voor mijn huis en langs mijn schutting ongeveer al 40 jaar bij. Wordt wel door de gemeente gemaaid maar meestal maar voor de helft. Ik maai het daarom zelf vaak nog een keer met mijn maaimachine na. Op de geplaatste foto van de heer Steigstra is duidelijk te zien dat dit niet meer mogelijk is, was door het afschot voor mij ook altijd al een hele uitdaging. Ben daardoor al meerdere keren door mijn enkel gegaan. Het blijkt maar weer dat de toegang van de kromme Weide te smal blijkt te zijn waardoor de vrachtwagens en boodschappenwagens van de Jumbo over het gras rijden. Wat mij betreft mag er een stoep geplaatst worden ipv groen. Marijke Koster
    • 1 like
    Profiel van René Metzelaar
    Geplaatst door:René Metzelaar
    4 jaar geleden
    @Marijke Koster Hallo Marijke, Ik heb dit met de ontwerpers besproken en nemen jou opmerkingen mee in het ontwerp.
      Profiel van Marijke Koster
      Geplaatst door:Marijke Koster
      4 jaar geleden
      @René Metzelaar misschien is het mogelijk om de weg iets te verbreden en dan 2 stoeptegels breed tegen mijn schutting aan te leggen. Dan kunnen ze dit ook niet meer stuk rijden.

        Delen

        Geplaatst door

        Huidige status

        Gezien