Beste José
Beter Wonen kan nog geen helderheid geven over wat er eventueel op het grasveld van de Kule gebouwd gaat worden. Ik kan daarom geen definitief ontwerp van de Kule maken. Ok het ontwerp van de Noord Gesterweg staan niet vast. Wel kan in aangeven dat als je nu een uit-inrit hebt, je die in de toekomst ook zal houden. De tekeningen die op Denk Mee staan zijn achterhaald. Ik heb alleen nog geen goed ontwerp.
Het wachten is op Beter Wonen. Daarnaast heeft het Hoogheemraadschap HollandsNoorderKwartier geen toestemmig gegeven om het regenwater in de dijksloot langs de Molgerdijk te lozen. Hier zou het meeste regenwater uit het project naar worden afgevoerd. Ik ben aan het onderzoeken welke alternatieven er zijn.
Ik heb het project Den Oever west nu in 2 fases opgedeeld. De eerste fase loopt van de Havenweg tot de Amsteldiepstraat. Deze fase is nu aanbesteed en zal naar verwachting medio september 2022 in uitvoering gaan.
De voortgang van de tweede fase hangt sterk af van bovenstaande factoren. Ik zal de bewoners zo veel mogelijk op de hoogte houden.
Ook bij ons ontbreekt in/uitrit op presentatie
Van "Herinrichting Den Oever-west fase 1 en 2"
Ga naar het project
Bij ons is in de mailwisseling van januari jl ook toegezegd dat de huidige in/uitrit bij onze woning achterzijde Noord Gesterweg 22 A gehandhaafd zou blijven. Ik snap niet waarom deze dan in het nieuwe ontwerp ook niet is ingetekend. Zorgt voor verwarring en onduidelijkheid.
Wij hebben ook al eerder aangegeven dat er zeer weinig parkeerplaatsen zijn ingetekend maar hier wordt kennelijk geen actie op ondernomen?
Officiële updates
Laatste update: 27 juni 2022
Geplaatst op 27 juni 2022
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Dirk Tijsen
Geplaatst door:Dirk Tijsen
4 jaar geleden
Zelfde voor mij bij de Kule 23 groet Dirk Tijsen
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Voorgesteld
