Ga naar de hoofdinhoud

Ook bij ons ontbreekt in/uitrit op presentatie

Van "Herinrichting Den Oever-west fase 1 en 2"

Ga naar het project

Bij ons is in de mailwisseling van januari jl ook toegezegd dat de huidige in/uitrit bij onze woning achterzijde Noord Gesterweg 22 A gehandhaafd zou blijven. Ik snap niet waarom deze dan in het nieuwe ontwerp ook niet is ingetekend. Zorgt voor verwarring en onduidelijkheid.

Wij hebben ook al eerder aangegeven dat er zeer weinig parkeerplaatsen zijn ingetekend maar hier wordt kennelijk geen actie op ondernomen?

Officiële updates

Laatste update: 27 juni 2022

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Dirk Tijsen
Geplaatst door:Dirk Tijsen
4 jaar geleden
Zelfde voor mij bij de Kule 23 groet Dirk Tijsen

    Delen

    Huidige status

    Voorgesteld