Ga naar de hoofdinhoud

Oversteekplaats voor voetgangers bij rotonde Zijdewind

Van "Úw idee telt! Denk mee over de toekomst van 't Veld en Zijdewind."

Ga naar het project

Bij de rotonde in Zijdewind (Zandweg /Havenstraat) is het voor voetgangers lastig oversteken. Een (stuk) stoep, bijvoorbeeld langs het bankje en aansluitend een zebrapad aan de kant van het spoor zouden enorm kunnen helpen. Ook krijgt het verkeer vanaf het spoor dan meteen de trigger om langzamer te rijden en te kijken of er verkeer van links komt.

Officiële updates

Laatste update: 6 mei 2021

Reacties(4)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
zeker een gevaarlijk situatie waar wat aangedaan moet worden. Voor voetgangers is hier eigenlijk niets, maar ook met het oversteken met de fiets bij de rotonde is vaak een gewaagde actie
    Profiel van Jesse Kaandorp
    Geplaatst door:Jesse Kaandorp
    5 jaar geleden
    Hoi Kim, bedankt voor je reactie. We nemen hem mee!
      Als alle kinderen van Zijdewind veilig naar de speeltuin willen lopen is een veilige oversteek bij de rotonde een absolute noodzaak.
      • 1 like
      Dit zou heel fijn zijn, dan kunnen onze kinderen (vanaf de andere kant van zijdewind) ook naar de speeltuin komen. De auto's rijden bij de rotonde veel te hard en kijken niet goed uit. Dit is erg gevaarlijk.
      • 1 like

      Delen

      Huidige status

      Voorgesteld