Recreatie mogelijkheden
Van "De Woonvisie: Toekomst van Hollands Kroon"
Ga naar het project
Meer recreatie mogelijkheid zou fijn zijn- In onze omgeving woon je wel groen, maar je kunt er geen gebruik van maken. Er zijn geen echte wandelpaden, bos of een serieus strand, er is genoeg water maar er wordt weinig mee gedaan. Wandelen kan wel, maar vooral langs wegen waar men de naden uit je broek rijdt. Het park in het dorp kun je eigenlijk geen park noemen. Kortom, maak net als in Anna Paulowna een mogelijkheid om meer te kunnen recreeren.
Reacties(4)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Brigitte van Yperen
Geplaatst door:Brigitte van Yperen
3 jaar geleden
Beste heer Breet,
Bedankt voor uw reactie. We nemen deze mee.
Heeft u deze input ook ingevuld in de vragenlijst?
met vriendelijke groet,
Brigitte van Yperen
Gemeente Hollands kroon
Profiel van Maarten Breet
Geplaatst door:Maarten Breet
3 jaar geleden
@Brigitte van Yperen Heb ik gedaan
Profiel van Maarten Breet
Geplaatst door:Maarten Breet
3 jaar geleden
Ruud, heb ik jaren terug al eens 2x gedaan naar aanleiding van de spandoeken langs de weg. 1e x geen reactie, 2e x zou er iemand thuis?? komen om mijn plan door te spreken. Niemand gezien en dat was het.
Profiel van Ruud de Vroome
Geplaatst door:Ruud de Vroome
3 jaar geleden
Maarten ik denk dat je verzoek meer past in de omgevingsvisie, dan in de woonvisie. Maar je opmerking is terecht en dat geldt voor meerder gebieden. Maar dezelfde vraag kun je stellen over het ontbreken van fietspaden ook langs binnenwegen. Daar wordt je soms zowat van je fiets gereden door vrachtwagens, bussen en landbouwvoertuigen.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Gezien
