Beste Angela,
Zoals ook via de mail aangegeven, is dit een kernbeheer project. Het idee voldoet niet aan de voorwaarden van deze uitvraag. Gelukkig is het idee bij kernbeheer bekend en hopelijk gaat het via die weg lukken om de Spoorbuurt vijver in oude glorie te herstellen. Veel succes!
Renovatie Spoorbuurtvijver
Van "Welke initiatieven of goede doelen in Hollands Kroon verdienen € 3.750,-?"
Ga naar het project

De wens is om de Spoorbuurt vijver in oude glorie te herstellen. Vroeger was de vijver een unieke plek in Anna Paulowna maar door de jaren heen is deze prachtige plek overwoekerd door bomen. Wij hopen dat dit bedrag een mooi begin zal zijn om te starten met de renovatie van dit prachtige stukje Spoorbuurt. Een vijver met plek voor o.a. een fontein, waterplanten, eenden en zitjes aan de waterkant.
Officiële updates
Laatste update: 21 november 2019
Geplaatst op 21 november 2019
Wat een mooi initiatief! Zou je aan je idee nog willen toevoegen namens welke stichting, organisatie of vereniging dit initiatief komt? Want wie gaat het renoveren? En graag ook het adres, e-mailadres, een contactpersoon en een telefoonnummer van deze organisatie. Dankjewel alvast!
Je kunt je initiatief bewerken door bovenaan rechts op 'meer opties' te klikken en dan op 'bewerk idee'.
Geplaatst op 25 oktober 2019-Laatst gewijzigd op 28 oktober 2019
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Trudie Appelman
Geplaatst door:Trudie Appelman
7 jaar geleden
Mooi idee, dat is het zeker...Ik vind dat de Spoorput er nu ook best goed bij ligt hoor. Het wordt onderhouden, dat is te zien. Misschien niet zoals iedereen hoopt, maar er wordt op gelet. Het is Natuur! Ik vind nl zelf dat er soms teveel gekapt/gesnoeid wordt in de gemeente, dus ben wel blij met de flinke bomen daar. Zoals vroeger hihi
Want dat hoort ook voor mij bij de Spoorput.... een gevoel is van vroeger. Dat ik aan de Spoorput woonde.... lekker veel bomen en struiken, met paden waar we als kinderen door heen gingen. Spannend! Dus echte natuur, niet teveel gekapt en gesnoeid.... En kinderen bv kunnen klimmen/ hutten bouwen ...
Het kunstwerk heb ik nooit begrepen. Daarna is er zéker nooit meer geschaatst, kon ook niet door dit ding in het water.
Dat dingen veranderen dat kan niet anders. Is ook gezond. Ben benieuwd wat voor ideeën er komen. En zéker in samenspraak met de buurt!
Ik hoop dat er wat moois gerealiseerd kan worden. Sámen met alles wat er nu al staat en is aan natuur! Met een bankje, tafel etc en wie weet wat nog meer.
Profiel van Nicole Smit
Geplaatst door:Nicole Smit
7 jaar geleden
Hier gaan zoveel mensen plezier aan beleven! Alle treinreizigers, buurtbewoners, mensen die langs de drukke molenvaart rijden/fietsen. Daarnaast denk ik dat de vijver een opknapbeurt moet hebben, vooral nu er zo'n mooi wooninitiatief van het polderhofje naast ligt. Zoveel bezoekers die komen kijken hoe dit project tot stand is gekomen verdiend een mooie omgeving!
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Afgewezen
Tags
Natuur en biodiversiteit
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq