Ga naar de hoofdinhoud

Scherm weg.

Van "Een gezonde leefomgeving voor onze jongeren"

Ga naar het project

Mogge,

op de haven hebben we er een prachtige brede kade tussen de ouwe en nieuwe haven na het verwijderen van zwarte scherm voor teruggekregen.

Maar ja ,nu missen wij ons bekende leugenbankje!Dus is mijn vraag....wanneer komen onze bankjes weer terug.

voor velen onder ons was het altijd een prachtige plek om elkaar te ontmoeten.En dat niet alleen .ook worden daar niet alleen de gemeentelijke problemen maar ook nog de wereldproblemen besproken en veelal ook nog opgelost!😂

Dus velen met mij kijken er reikhalzend naar uit wanneer wij weer overdekt kunnen zitten en lekker ouwehoeren met elkaar!Het is er nu vaak te koud om op de haven te vertoeven .

Groeten uut Noever.

Dirk Kort

Martekrogt33

den Oever.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Gezien

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri