Scherm weg.
Van "Een gezonde leefomgeving voor onze jongeren"
Ga naar het project
Mogge,
op de haven hebben we er een prachtige brede kade tussen de ouwe en nieuwe haven na het verwijderen van zwarte scherm voor teruggekregen.
Maar ja ,nu missen wij ons bekende leugenbankje!Dus is mijn vraag....wanneer komen onze bankjes weer terug.
voor velen onder ons was het altijd een prachtige plek om elkaar te ontmoeten.En dat niet alleen .ook worden daar niet alleen de gemeentelijke problemen maar ook nog de wereldproblemen besproken en veelal ook nog opgelost!😂
Dus velen met mij kijken er reikhalzend naar uit wanneer wij weer overdekt kunnen zitten en lekker ouwehoeren met elkaar!Het is er nu vaak te koud om op de haven te vertoeven .
Groeten uut Noever.
Dirk Kort
Martekrogt33
den Oever.
