Ga naar de hoofdinhoud

Uitbreiding is onzin.!!

Van "Datacenters"

Ga naar het project

Nog meer of vergroten van datacenters is totaal overbodig. Nu worden er al veel data uit het buitenland hier verwerkt en opgeslagen. Door het energie verbruik komen wij , de westfriezen , in een spagaat te zitten . Tevens door al het stikstof en co2 uitstoot worden hier regels opgelegd waar wij ons maar aan aanpassen moeten ten koste van ons inkomen. Wat staat mag blijven maar ze moeten afspraken over terug levering van warmte wel waarmaken, ook al zal dit extra kosten meebrengen.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Gezien