Voetpad/fietspad randweg Anna Paulowna
Van "Kernbeheer | Ideeën voor uw buurt"
Ga naar het project
Beste lezer,
Ik zie een grote meerwaarde in het aanleggen van een voetpad/fietspad parallel aan de randweg in Anna Paulowna. Deze aan de zijde van de brandweerkazerne moeten komen en aansluiten op het fietspad Grasweg 1 en het fietspad t.h.v. de ingang van de sportvelden.
Er wordt erg hard gereden op de randweg waardoor de combinatie van wandelaars en fietsers onveilig wordt. Tevens ligt een skatebaan aan de randweg waar veel kinderen heen moeten fietsen/skaten. Dit is na mijn mening zeer onveilig. Ook zijn er veel wandelaars en fietsers die dit mooie rondje gebruiken voor een wandeling of om naar school te fietsen.
Wat ik heb kunnen zien is er langs de gehele randweg ruimte voor een fiets/wandelpad.
Ik ben erg benieuwd of jullie openstaan voor dit idee.
Met vriendelijke groet,
Steven de Wit
