Vraag betreft plateau Zwinstraat/robbenoordstraat
Van "Vernieuwing Breehornstraat, Vlieterstraat en omstreken Den Oever"
Ga naar het project
Gaat het plateau Zwinstraat/robbenoordstraat nu weer gewijzigd worden?
Deze is reeds recent vernieuwd vanwege herinrichting robbenoordstraat, ook al twee keer open geweest voor de riolering. Het lijkt nu op de planning dat deze weer gewijzigd wordt of zie ik dat verkeerd?
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van René Metzelaar
Geplaatst door:René Metzelaar
5 jaar geleden
Hallo Wanda,
Om het regenwater van de Zwinstraat en achtergelegen straten af te voeren is het noodzakelijk om in de Zwinstraat een regenwaterriool aan te leggen.
Hiervoor is het inderdaad noodzakelijk dat de straat "weer" open gaat. De inrichting van het plateau wordt niet gewijzigd.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Gezien
